Wednesday, November 11, 2009

Paris.

Tänkte att jag borde komma bort härifrån när jag färdigställer mitt stora arbete om Sverige. Det jag kallar -Lilla Landet. Igår kom ett brev om att jag har en liten kvart i Paris till mitt förfogande. Det låter helt perfekt och gläder mig mycket.

Men först är det sommarlov. Vernissage. Boksläpp. En liten och kort sväng till Berlin. Och nu Discharge på Loppen inne på Christiania.

När jag var i Paris senast, för några veckor sedan, kände jag att det skulle vara kul att komma tillbaka till rötterna lite. Att knipsa lite traditionellt gatufoto, ja, mest på lek, men i alla fall, och här nedan är ett par små knäpp från det ...



Skrev ju det, traditionellt, och inte speciellt märkvärdigt, men kul.

Och som vanligt är det bara att klicka på korten så blir dom större.

T.