Wednesday, April 8, 2009

Dock Inte Av Sexuell Natur.

Hela helgen har hon varit med sin familj, men idag sågs vi igen, hon mötte mig i sin hall nyduschad och fin. Skulle inte vilja påstå att vi har en relation, hon och jag, men en slags affär kan man nog kalla det, dock inte nödvändigtvis av sexuell natur, vi är bara vänner och vi smyger inte. Vi går inte bakom någons rygg. Jag kallar henne Sally, hon heter inte så, men som med andra jag tycker om så gav jag henne ett passande smeknamn. En gång har jag till och med graverat någons smeknamn på en kniv.

T.

Ps. Måste göra en komplettering till gårdagens inlägg. Jag äger knivar, en jävla massa knivar, speciellt av italiensk modell. Vackra handgjorda italienska knivar, knivar jag ibland ger bort till någon jag tycker om, det finns alltid en kniv för alla.