Saturday, October 17, 2009

I-Tuneslista (11-25).

Som jag sa. Som jag lova. Här kommer resten av listan.

11. Enkel Till Berlin - Troublemakers.
12. Vagabonds - New Model Army.
12. Jag Är Hos Dig Igen - Lars Winnerbäck.
13. No Rest - New Model Army.
14. Över Sundet - Thåström.
15. Spike - Ulf Lundell.
16. The Best Night Of Your Life - Hello Saferide.
17. Drinking And Driving - The Business.
18. Suburban Rebels - The Business.
19. Norrländska Präriens Gudinna - Olle Ljungström.
20. Skin - Ras Cricket.
21. Swamp Blues - 22 Pistepirkko.
22. Red Dirt Girl - Emmylou Harris.
23. We Are The Firm - Cockney Rejects.
24. One Of Us Must Know - Bob Dylan.
25. Du Min Vän I Livet - Lars Winnerbäck.

När jag kika efter såg jag att listan faktiskt är sedan september förra året. Då jag köpte ny MacBook efter kraschen. Alltså ett år och en månad precis.

Någon låt kan ha hamnat på repeat och rankats högre än den bör. Så kan det vara. Men sådant bryr jag mig ingenting om. Ingenting.

Det börjar med listor och innan jag anar har det blivit en modeblogg.

Be where.

En topprankad modeblogg full med blinkande fyrfärgsannonser.

Och stora slantar ramlar in.

T.