Monday, February 4, 2008

Fina Människor.

Det slår mig hur många fina människor jag omger mig med. Ralph skrev ett fint och bra tal till invigningen av min utställning. Martin (och Simon) körde sextio mil för att spela. Öven femhundra människor och vänner kom för att ta del av mina bilder. Det var en fin eftermiddag för mig där i museets nymålade lokaler. Tack, alla ni. Tack farsan, tack brossan för att ni kom. A- I love you.

Det kom så många människor att jag inte hann prata med alla. Sådant får man ta en sådan dag som den här. Ni vet.

Jag kan nu lägga till Landskrona Museum (Jan Banan) på den korta listan över professionella utställningsproducenter. Människor som arbetar med ett genuint intresse och engagemang.


T.

Ps. O, rocka på precis som vanligt, och låt dig aldrig styras, du är bra. Det vet vi båda, eller hur, punk´s not dead.