Monday, February 11, 2008

Stora Sängen.

Det är bra att hålla farten uppe. Knappt har jag samlat mig från filmpremiär och vernissage förrän slutbearbetningen av min och Agiteras utställning är i full gång. Suttit hela helgen i Malmö och pelat och snackat bilder härifrån till norden. Den nionde mars öppnar skiten på Nordiska Ministerrådet i Köpenhamn, en bantad variant, en fetare variant öppnar den tionde mars på Fredriks Bastion precis bakom Christiania i samma by. Dronningens by.


Innan dess ska jag fan i mig ligga länge i stora sängen på Erstagatan. Den lilla gatan i kungliga hufvudstaden.

T.

Ps. Det snackas på bloggar och sajter om wpp vinnarna. Vill ge Pieter mina gratulationer, gillar honom både som människa och fotograf, en bra kille och värdig vinnare helt enkelt. Måste trots det säga att det där med att tävla i bild, det är lika dumt som att tävla i musik, det blir lätt lite dansband över det. Kan möjligen resultera i ett bra ligg, men det skapar inga djupare diskussioner morgonen efter.