Tuesday, September 25, 2007

Internet.

Som ni ser har jag medvetet stängt av kommentarfunktionen, och det har inget med er att göra, inget att göra med fula kommentarer heller, utan det handlar som vanligt om mig. Enbart om mig. Det fungerar just nu inte att viga tid åt att svara på inlägg. Livet har inget med internet att göra. Livet är mer än att sitta och vakta datorn. Livet bör levas på riktigt. Fysiskt. Här och nu. Jag byter ettor och nollor mot kött och blod, slänger mig på en skenande mustang och rider ut över vidderna. Följ med, du får plats, hästen är stark, jag lovar.

Men jag dricker min Laphroaig utan is, eftersom jag är en känslig jävel som inte pallar krossa isen, därför skiter jag hellre i det och dricker den utan.

T.

Ps. Jag kommer att fortsätta skriva lika oregelbundet i bloggen som tidigare. Och tackar för alla fina kommentarer jag fått.