Friday, October 1, 2010

Kampanjen Börjar Nu.

Detta är en totalt opartipolitisk kampanj.

Jag är trött på hat. Jag är trött på allt detta mörker som tar allt större plats. Hat skapar klyftor och klyftor skapar hat och hat leder bara till ännu mer hat som leder till djupare klyftor. Till sist hittar vi inte ut. Om vi någonsin ska rädda denna värld måste vi sprida värme. Värme leder till värme, och värme förvandlar bitterhet och hat till vänskap, det är grundläggande fysisk vetenskap. Det vet alla. Det vet du. Det vet jag.

Jag pratar inte om att acceptera intolerans. Jag pratar om den direkta motsatsen. Jag pratar om att överbrygga intolerans.

Kopiera bilderna och sprid.


Bild till internet. Exempelvis Blogg eller Facebook. Klicka och spara.


Bild till tryck. Exempelvis till Flyers eller T-tröja. Klicka och spara.

/Thomas H Johnsson