Sunday, April 15, 2007

Igår.

Igår var det vernissage på Format i Malmö. Eldsjälarna som driver galleriet är värd all eloge jag kan ge. De är helt jävla grymma på det de gör. Fler sådant i Sverige och den fotografiska bilden får det utrymme den förtjänar. Galleriet har öppet onsdag till fredag 14:00-18:00. Och lördag till söndag 13:00-17:00.

Kul att det kom så många människor som det kom. Gött att så många böcker blev sålda.

Uppmanar till fler bokköp. Sålda böcker innebär att jag och A kan åka på en nödvändig semester. Skicka ett mejl till:

thomas.h.johnsson@agitera.com och beställ en bok. 150 pix + frakt.

Personligen känner jag mig inte riktigt hemma i kulturmiljön. Det är mina bilder man bör titta på. Inte mig. Jag är en vanlig arbetargrabb som gillar att knäppa. Ingen konstnär alltså.


Bilden är från ett rockställe i öst. Där känner jag mig hemma.

T.