Friday, August 5, 2011

Workshop i Motala.

Jag höll en workshop i Motala. Tidigt i våras tror jag att var. Vad jag minns var jag precis tillbaka ifrån Paris och solen sken vacker över det lilla huset vid vattnet nedanför Heidenstam gamla kåk. Nu är det tid i Motala igen, sista helgen i september, fredagen den 23:e till söndagen den 25:e för att vara exakt. Workshopen har varit fullsatt länge men jag fick precis höra av arrangören att det blivit avhopp. Bland annat på grund av oväntat faderskap. Och jag har ingen direkt lust att ställa in för den sakens skull. Har jag bestämt mig så har jag bestämt mig.

Läs mer om förra workshopen här

Och här

Kort sagt och utan knyssel: Vill du gå en inspirerande workshop i subjektiv dokumentärfoto anmäl dig omgående till arrangören Mikael Stålsäter på e-post: mikaelstalsater@hotmail.com


(Foto: Mikael Stålsäter)

Bilden är från en nattlig bildgenomgång i det lilla huset vid vattnet.

T.